یکشنبه، 8 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تاکید علمای اهل سنت و تشیع گلستان بر تداوم راه سید مقاومت

تاکید علمای اهل سنت و تشیع گلستان بر تداوم راه سید مقاومت

کد خبر: 9410

علمای اهل سنت و تشیع گلستان ضمن محکومیت رژیم جنایتگار اسرائیل در به شهادت رساندن سیدمقاومت بر ادامه راه آن شهید راه قدس تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گلستان، در آستانه یک‌سالگی نسل‌کشی مردم فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی با حمله جنون‌آمیز به جنوب لبنان، مقر فرماندهی حزب‌الله را مورد حمله قرار داد.

براساس گزارش‌ها، در این حمله که از بمب‌های سنگرشکن دوهزار پوندی استفاده شده بود، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از عمری مجاهدت در برابر رژیم جعلی اسرائیل به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد و به شهادت رسید.

براین اساس مردم همیشه در صحنه گلستان که همواره اعلام انزجار خودشان را در جمعه‌های خشم و شعار بین دو نماز جمعه از رژیم غاصب اسرائیل نشان داده بودند با تجمع در میادین اصلی شهر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند، در این بین علمای اهل سنت و شیعه هم بیزاری خودشان را نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر اعلام کردند.

راه مقاومت ادامه دارد

آخوند کمال غراوی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: صهیونیست‌ها و جنایتکاران بدانند با این عمل شنیع نمی‌توانند در دل مسلمانان اختلاف بیندازند و مسلمانان راه مقاومت را ادامه خواهند داد و در کنار حزب‌الله لبنان ملت شریف ایران و تمام مسلمانان جهان خواهند ماند.

وی با بیان اینکه قطعاً آمریکای جنایتکار پشت صیونیست در انجام این جنایت و ترور است، افزود: مردم ایران و تمام ملت‌های جهان این موضوع را می‌دانند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این ضایعه بزرگ و جنایت‌های غیرانسانی را محکوم می‌کنیم و به مردم این امیدواری را می‌دهیم که پیروزی از آن ملت بزرگ فلسطین و همه مسلمان خواهد بود.

تاکید علمای اهل سنت و تشیع گلستان بر تداوم راه سید مقاومت

رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

محمدصالح منصوری، امام جمعه شهرستان آزادشهر نیز ضمن محکومیت این جنایت گفت: سیدحسن نصرالله یکی از انسان‌های بزرگی بود که طبق آیه قرآن کریم با یهودیت و صهیونیست جنگید و باوجود اینکه عالم بزرگ شیعه بود، همیشه از اهل سنت و مردم مظلوم، مقاوم و شریف اهل سنت غزه دفاع کرد.

وی ادامه داد: موقع تشیع و نماز شهید سیدحسن نصرالله مردم غزه چگونه در غم از دست دادن این سید شهید در ماتم و عزا خواهند بود.

امام جمعه شهرستان آزادشهر اضافه کرد: قطعاً رژیم صیونیستی رو به نابودی است و این نشانه اضمهلال و نابودی رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

آخوند ابوبکر خوجملی، امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر گفت: به رژیم صیونیستی اعلام می‌کنیم که با این اقدامات بزدلانه و ترور نمی‌تواند به اهداف خودش برسد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت هشیارتر و بیدارتر از قبل به راه این شهید ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام محسن کیایی، رئیس شورای سیاست‌گذاری امامان جمعه استان گفت: به ملت مقاوم لبنان و جبهه مقاومت اعلام می‌کنیم که همه مسلمانان حامی و حمایتگر آنها خواهند بود.

وی با بیان اینکه این شعله خاموش نخواهد شد، افزود: نفس‌های آخر رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امامان جمعه استان پیروزی را از آن جبهه مقاومت دانست و اضافه کرد: پیروزی از آن مردم ستم دیده فلسطین اشغالی است، چراکه تاریخ نشان داده که خون بر شمشیر پیروز است.

منبع: imna-794754

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید