دوشنبه، 9 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اعطای وام نوسازی به ساختمان‌های واقع در بافت ناکارآمد شهری قزوین

اعطای وام نوسازی به ساختمان‌های واقع در بافت ناکارآمد شهری قزوین

کد خبر: 9468

رئیس اداره بازآفرینی شهری و برنامه‌ریزی مسکن استان قزوین گفت: افرادی که ملک‌شان در بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد، با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

الهام شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پرداخت تسهیلات برای نوسازی ۱۳۰ مجتمع مسکونی واقع در بافت فرسوده شهری در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیشتر از ظرفیت سهمیه ابلاغی استان متقاضی به بانک معرفی کردیم‌.

وی افزود: با وجود اینکه سهمیه ابلاغی استان در حوزه تسهیلات بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده ۱۲۹ واحد مجتمع مسکونی بوده، واحد تسهیلات پرداخت شده و علاوه بر جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات از بانک موفق شدیم یک واحد سهمیه تسهیلات بیشتر هم از بانک اخذ کنیم.

رئیس اداره بازآفرینی شهری و برنامه‌ریزی مسکن استان قزوین با بیان اینکه دریافت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده با ثبت نام در سامانه الکترونیکی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن میسر است، خاطرنشان کرد: افرادی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به ثبت نام جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

شعبانی اضافه کرد: مدارک لازم برای دریافت وام بافت فرسوده شامل مدارک شناسایی هویت فرد، سند مالکیتی که شش دانگ باشد، بنچاق قطعی مالکیت متقاضی و پروانه ساختمان است.

وی ادامه داد: نام‌نویسی در سامانه تسهیلات بافت فرسوده شرکت بازآفرینی شهری، نخستین اقدام متقاضیان برای دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده است و پس از اینکه محرز شد ملک در بافت فرسوده مصوب واقع شده اطلاعات جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات نوسازی برای بانک مسکن ارسال می‌شود.

رئیس اداره بازآفرینی شهری و برنامه‌ریزی مسکن استان قزوین گفت: سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده به این منظور راه‌اندازی شده تا شهروندان بتوانند از طریق این سایت نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

منبع: imna-795406

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید