دوشنبه، 9 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » دستگیری ۴۱۸ خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در خمینی‌شهر

دستگیری ۴۱۸ خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در خمینی‌شهر

کد خبر: 9483

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع‌آوری و دستگیری ۴۱۸ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، غلامرضا براتی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مرحله دیگری از طرح آرامش را طی ۱۰ روز در سطح این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح ۳۲۵ معتاد متجاهر و عادی از نقاط آلوده شهرستان جمع‌آوری و پس از انجام اقدامات قانونی برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به دستگیری ۹۳ خرده فروش مواد مخدر گفت: مأموران پلیس دو کیلو و ۳۳۵ گرم انواع مواد مخدر که در بسته‌های کوچک آماده توزیع بودند را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

براتی با بیان اینکه طرح آرامش با هدف جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر به صورت مرتب در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان ما را در این امر یاری و محل‌های خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: imna-795561

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید