چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » مردم اراک در حمایت از حملات موشکی سپاه به اسرائیل تجمع کردند

مردم اراک در حمایت از حملات موشکی سپاه به اسرائیل تجمع کردند

کد خبر: 9580

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اراک در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل برای انتقام از رژیم کودک‌کش در مصلی بیت‌المقدس این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، جمعی از مردم اراک به صورت خود جوش صبح امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی به صورت خود جوش در مصلی بیت‌المقدس اراک جمع شدند و به شادمانی پرداختند.

مردم اراک با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایات رژیم خبیث اسرائیل ابراز و با شور و شعف از سپاه پاسداران قدردانی کردند.

تجمع کنندگان در این اجتماع با سردادن شعارهای ضداستکباری، علاوه بر شادمانی از بابت حمله موشکی سپاه پاسداران، انزجار خود از ترورها و کشتارهای مردم بی‌دفاع توسط رژیم جعلی اسرائیل را بار دیگر اعلام کردند.

مردم اراک شب گذشته هم به صورت خود جوش با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برای انتقام شهادت «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله» و سردار نیلفرشان به خیابان آمدند و با تجمع در پیاده راه امیرکبیر، ابراز شادمانی کردند.

مردم اراک در تجمع خودجوش که از همان ساعات ابتدایی اطلاع از آغاز حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل انجام شد با سر دادند شعار «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

این تجمع در سایر شهرهای استان مرکزی هم برگزار شد.

منبع: imna-796370

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید