چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » حضور صنایع خلاق و صنایع دستی نقطه قوت نمایشگاه فن نما است

حضور صنایع خلاق و صنایع دستی نقطه قوت نمایشگاه فن نما است

کد خبر: 9590

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه حضور صنایع خلاق و صنایع دستی نقطه قوت نمایشگاه فن نما است، گفت: برای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی کارهای زیادی می‌توان انجام داد و این تلاش‌ها باید نتیجه اقتصادی برای شهر داشته باشد.

امیر کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: در این نمایشگاه فعالان فناوری گرد هم جمع می‌شوند که این فرصت خوب را شهرداری اصفهان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی کارهای زیادی می‌توان انجام داد و این تلاش‌ها باید نتیجه اقتصادی برای شهر داشته باشد، افزود: اگر کشورهای خارجی یا حداقل کشورهای همسایه این ایام در اصفهان حضور داشته باشند، اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به رویداد تدکس گفت: نمایشگاه فن‌نما از این جهت که تمام حوزه‌های فناوری دورهم جمع هستند، جذاب‌تر است، همچنین اینکه شرکت‌های مادر، مرکز این اتفاق قرار گرفته‌اند، می‌تواند کمک‌کننده باشد و دو طرف را به‌هم نزدیک کند.

کشانی تصریح کرد: حضور صنایع خلاق و صنایع دستی نقطه قوت نمایشگاه فن نما است.

کشانی با بیان اینکه موردی که در این نمایشگاه اهمیت زیادی دارد، دیده شدن شرکت‌های حوزه فناوری است، ادامه داد: اگر در یک برنامه پنج ساله بتوانیم فرصت را برای شرکت‌های فن‌آور ایجاد کنیم که خودشان را به شرکت‌های اصلی برسانند و نیازهای فناوری که از سمت تقاضاکنندگان فناوری اعلام می‌شود برطرف شود، می‌تواند موجب رشد این حوزه شود.

منبع: imna-796295

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید