چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » با تمام قوا به مصاف ازبکستان می‌رویم

با تمام قوا به مصاف ازبکستان می‌رویم

کد خبر: 9916

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: آخرین بازی که ازبکستان ما را به چالش کشانده ۱۲ سال پیش بوده و پس از آن بردی مقابل ما نداشته است، این موضوع نشان می‌دهد که ما می‌دانیم چطور مقابل این تیم بازی کنیم و بدون تردید فردا با تمام قوا به زمین می‌آییم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار آزمون در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ازبکستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا اظهار کرد: بازی دشواری است و همیشه جلوی ازبکستان بازی سختی داشته‌ایم، اما ما به عنوان بازیکن می‌دانیم که چطور مقابل این تیم بازی کنیم؛ سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدواریم بتوانیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم و راه خود را همین‌طور ادامه دهیم.

وی در واکنش به سوال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر ضعف‌های دفاعی تیم ملی بیان کرد: با وجود اینکه شما این ضعف را می‌گوئید، اما آخرین باری که ما را بردید کی بوده است؟

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به کری‌خوانی یک بازیکن ازبکستان تصریح کرد: به‌عنوان بازیکن کری‌خوانی را دوست دارم، اما اگر منطقی باشد، ما می‌دانیم جلوی ازبکستان چطور بازی کنیم، اما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و این نیز به فرهنگ ما ایرانی‌ها برمی‌گردد.

وی عنوان کرد: آخرین بازی که ازبکستان ما را به چالش کشانده ۱۲ سال پیش بوده و پس از آن بردی مقابل ما نداشته است، این موضوع نشان می‌دهد که ما می‌دانیم چطور مقابل این تیم بازی کنیم و بدون تردید فردا با تمام قوا به زمین می‌آییم و هیچ استرسی نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

منبع: imna-798793

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید