چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » اراده مجاهدان مقاومت، قدرت پوشالی رژیم غاصب را به جهان نشان داد

اراده مجاهدان مقاومت، قدرت پوشالی رژیم غاصب را به جهان نشان داد

کد خبر: 10013

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها با همان فهم اندک فهمیده‌اند که هرگز نتوانسته‌اند اراده یاران مقاومت را در کشورهای اسلامی بشکنند و در ضمن اراده مجاهدان مقاومت آبروی اسرائیل را از بین برده و قدرت پوشالی آن‌ها را به جهانیان نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز _جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار کرد: درست همان موقعی که نتانیاهو مجبور است در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی کند، رهبر فرزانه ما در انظار مردم با حوصله و مفصل خطبه‌های نماز جمعه را ایراد کردندکه معنایش این است که زیرساخت‌های امنیتی کشور ما بسیار قوی است.

وی افزود: اگر خطری مردم را تهدید می‌کرد رهبر حکیم انقلاب اینقدر با حوصله و مفصل خطبه‌ها و نماز را قرائت نمی‌کردند، رهبر حکیم انقلاب می‌دانند دشمن ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، رهبر حکیم انقلاب می‌دانند ما چقدر آمادگی دفاعی و زیرساخت‌های امنیتی مستحکمی داریم و به همین خاطر ایشان با این نماز جمعه رتبه امنیت ما را به دنیا نشان دادند.

نماز جمعه نصر برای کشور عزت و افتخار آفرید

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه منادی بزرگ ایمان، عدالت، امنیت و حمایت از محرومان یعنی رهبر حکیم انقلاب این امنیت، اقتدار، وحدت و انسجام ملی را در انظار جهانیان به نمایش در آوردند، گفت: در حقیقت با این نماز جمعه باعظمت و پرشکوه عزت و افتخار برای کشور ما آفریده شد.

آیت‌الله عابدینی افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۲ نتانیاهو گفته اسرائیل مورد تهاجم بزرگ‌ترین حمله در طول تاریخ قرار گرفته است، ما به نتانیاهو می‌گوئیم این بزرگ‌ترین حمله نیست، بزرگ‌ترین حمله آن است که اگر شما غلط اضافه‌ای بکنید، آن را خواهید دید.

وی ادامه داد: شاید صهیونیست‌ها سازه‌های بتنی را با بمب‌های سنگرشکن درهم‌بشکنند و ساختمان‌های بزرگ را فروبریزند، اما علی‌رغم اینکه فهمشان خیلی‌کند بوده، با همان فهم اندک فهمیده‌اند که هرگز نتوانسته‌اند اراده یاران مقاومت را در کشورهای اسلامی بشکنند و در ضمن اراده مجاهدان مقاومت حیثیث اسرائیل را از بین برده و قدرت پوشالی آن‌ها را به جهانیان نشان داده است.

با ادامه مقاومت بساط دشمن صهیونیست برچیده می‌شود

خطیب جمعه شهر قزوین با ذکر اینکه امروز می‌بینیم عزیزان ما در غزه و لبنان مظلومانه به شهادت می‌رسند و خانه‌هایشان بر سرشان آوار می‌شود و دلمان می‌گیرد، گفت: بدانیم با ادامه مقاومت، بساط دشمن برچیده خواهد شد و پیروزی و نصرت الهی فرا می‌رسد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به در پیش بودن وفات حضرت معصومه (س) اضافه کرد: به این بانوی مکرمه احترام می‌گذاریم که پیرامون وجودش حوزه‌های علمیه نه فقط در قم بلکه در همه عالم جان گرفت، هر کجا حوزه علمیه هست، شعبه‌ای از قم است.

وی ادامه داد: سید عباس موسوی (ره) و سید حسن نصرالله دو رهبر مقاومت لبنان همه پرورش‌یافتگان حریم حضرت معصومه و حوزه علمیه قم بودند؛ در روایات به نقل از امام صادق (ع) آمده علوم اهل بیت (ع) از قم به همه جای دنیا انتشار پیدا می‌کند و امروز تحقق این معنا را تماشا می‌کنیم.

شهدای عقیدتی‌-سیاسی بیشتر دیده شوند

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: شهدای عقیدتی سیاسی ارتش در قزوین باید برجسته‌تر و بیشتر دیده شوند، چرا که این‌ها بزرگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین در حوزه عقیدتی و سیاسی به حساب می‌آیند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به سفرهای متعدد روزهای اخیر در عرصه سیاست و فضای دیپلماسی افزود: در شرایطی که لبنان زیر آتش صهیونیست‌ها بود، وزیر خارجه به لبنان سفر کرد، صهیونیست‌ها اطراف همان فرودگاهی که هواپیمای وزیر امور خارجه قرار بود آنجا فرود بیاید را بمباران می‌کردند، اما وزیر ما می‌دانست که صهیونیست‌ها این جرئت را ندارند که فرودگاه را بمباران کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم این سفرهای پربرکت و ارتباطات برقرار باشد و این دعوت و حماسه‌ای که در نماز جمعه هفته گذشته توسط بزرگ‌مرد عالم اسلام و امام مسلمین اتفاق افتاد، استمرار و تداوم داشته باشد.

مسلمانان به نیروی انسانی و ایمانی خود تکیه کنند

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: مسلمانان کشورهای مختلف بفهمند به جای اینکه به سران وابسته به آمریکا تکیه کنند، باید به نیروی بی‌بدیل انسانی-ایمانی خود و به تقوا، قرآن، دین، اهل بیت (ع) و رسول اکرم (ص) تکیه کنند.

آیت‌الله عابدینی افزود: همچنین همه مسلمانان جهان باید به یاری یکدیگر بشتابیم، خوشبختانه مستضعفان غیرمسلمان هم اظهار آمادگی می‌کنند که به کمک ما بیایند تا شاهد پیروزی‌های بزرگ و عنایات ویژه خدای متعال باشیم.

منبع: imna-799449

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید