چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۳مهر

شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۳مهر

کد خبر: 10141

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر امروز دوشنبه چهار ایستگاه در استان تهران در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفی هوا میانگین کیفیت هوای مناطق ۲۲ گانه کلان‌شهر تهران در حال حاضر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ با شاخص ۱۰۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ایستگاه پردیس با شاخص ۶۲، ایستگاه پاکدشت با شاخص ۹۴، ایستگاه قدس با شاخص ۵۳، ایستگاه شهریار با شاخص ۸۹، ایستگاه ملارد با شاخص ۸۵، ایستگاه بهارستان با شاخص ۹۴، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۸۴ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه دماوند با شاخص ۱۲۷، ایستگاه اسلامشهر با شاخص ۱۲۷ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد؛ ایستگاه پیشوا با شاخص ۱۵۴، ایستگاه ورامین با شاخص ۱۶۰، ایستگاه قرچک با شاخص ۱۷۱، ایستگاه باقرشهر با شاخص ۱۵۱ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران پنج روز هوای پاک، ۱۴۱ روز هوای قابل قبول، ۶۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم برای عموم مردم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

منبع: imna-800304

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید