چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » رونمایی از تابلوهای معابر شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار شهید نیلفروشان

رونمایی از تابلوهای معابر شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار شهید نیلفروشان

کد خبر: 10444

مراسم رونمایی از تابلوی معابری که اخیراً به نام شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و پل شهید اسماعیل هنیه نام‌گذاری شده است، با حضور مسئولان و مردم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ با حضور خانواده این شهید بزرگوار در صدوپنجاهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

همزمان با این مراسم رونمایی از تابلوی معابری که به‌تازگی به‌نام شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان نام‌گذاری شد، انجام شده است.

این مراسم در ارتباط زنده از محل رونمایی با صحن شورای اسلامی شهر اصفهان از میدان شهدای هسته‌ای و با حضور مسئولان شهری و خانواده شهدای محله پینارت برگزار شد.

رونمایی از تابلوهای معابر شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار شهید نیلفروشان

محسن زمانی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد نام‌گذاری بلوار شهید نیلفروشان هستیم و امیدواریم با این نام‌گذاری، راه و رسم شهادت را در نسل جدید بیش از پیش زنده و دین خود را در حد وسع خود به شهدا ادا کنیم.

رونمایی از تابلوی خیابان «شهید قدس عباس نیلفروشان» با دستان پدر شهید ناصر ابراهیمی صورت گرفت.

رونمایی از تابلوهای معابر شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار شهید نیلفروشان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهروندان محله پینارت که در این نام‌گذاری حمایت ویژه‌ای از مدیریت شهری انجام دادند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این اقدام با همکاری شهروندان به‌خوبی انجام شده است.

در ارتباط زنده با محل، رونمایی از تابلوی بلوار شهید سیدحسن نصرالله و پل شهید اسماعیل هنیه با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

رونمایی از تابلوهای معابر شهید سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار شهید نیلفروشان

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: این بلوار و پل با نام سابق فرزانگان در شمال شهر اصفهان و منطقه ۷ واقع شده است و به علت وجود باغ فدک و ورزشگاه نقش جهان مهمانان بین‌المللی زیادی دارد و از موقعیت استراتژیکی برخوردار است.

به گزارش ایمنا، مراسم رونمایی از تابلوی بلوار «شهید قدس سیدحسن نصرالله» به دست محمدرضا آقادادی فرزند شهید مدافع حرم حسین آقادادی انجام شد.

منبع: imna-802406

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید