چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » خدمات زیربنایی به شهرک‌های مسکن تیران رسید

خدمات زیربنایی به شهرک‌های مسکن تیران رسید

کد خبر: 10538

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: خدمات زیربنایی به شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان رسیده و دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سعید کاشفی امروز –دوشنبه-سی‌ام مهر- در جلسه شورای مسکن تیران به موضوع احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت اشاره و اظهارکرد: پس از انجام قرعه کشی واجدین شرایط، واگذاری زمین و فرآیند صدور پروانه ساختمانی توسط بنیاد مسکن و شهرداری انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر پروانه ساختمانی ۳۰۰ واحد مسکونی تیران توسط شهرداری آماده و در اختیار مالکان قرار گرفته که به صورت گروه‌های دو خانواری در یک زمین احداث می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارائه نقشه معماری، تصریح‌کرد: ساخت و ساز واحدهای مسکونی در این شهرستان بر اساس فرهنگ و بوم محلی خواهد بود.

کاشفی ادامه داد: استانداردهای لازم اجرای پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته و زیرساخت‌های اولیه توسط بنیاد مسکن در شهرک‌های این منطقه پیش بینی شده و در حال اجرا است تا مابقی متقاضیان نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

وی با اشاره به هم‌افزایی صورت گرفته با دستگاه‌های اداری و خدماتی برای طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: این همکاری و تعاملات بین بخشی با محوریت شورای مسکن شهرستان بود که به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و موضوع را رصد می‌کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون به ضرورت تأمین امکانات زیر بنایی، گفت: با همکاری دستگاه‌های خدماتی شامل آب و فاضلاب، برق و گاز این زیرساخت‌ها تا محل شهرک‌های مسکونی رسیده و اقدامات این شرکت‌ها ادامه دارد.

کاشفی یادآورشد: تأمین این امکانات و زیرسازی خیابان‌ها و محوطه سازی از دغدغه‌های ساکنین و متقاضیان بود که با همکاری شرکت‌های خدمات رسان، شهرداری، بنیاد مسکن و نهادهای اداری متولی تأمین شده است.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل نیز در توزیع تسهیلات همکاری داشته اند و نهادهای خدماتی نیز شرایط معیشتی و مالی متقاضیان را در نظر گرفته و اراده بر کاهش هزینه‌های اداری، صدور مجوزها و ساخت و ساز بوده که در این مسیر همکاری می‌شود.

منبع: imna-803056

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید