پنج شنبه، 3 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » محیط‌بانان استان کرمانشاه برای انجام هرگونه ماموریتی مجهز شدند

محیط‌بانان استان کرمانشاه برای انجام هرگونه ماموریتی مجهز شدند

کد خبر: 10674

سرپرست حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در سال جاری، با پیگیری‌های به عمل آمده بیش از ۱۵ قلم تجهیزات حفاظتی خریداری و در بین محیط‌بانان و تعدادی از همیاران و دوست‌داران محیط زیست که در امر اطفای حریق مشارکت مؤثری داشتند، توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید دزفولی‌نژاد امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در جمع خبرنگاران هدف از توزیع این تجهیزات را افزایش قدرت محیط‌بانان در زمان روبه‌رو شدن با شکارچیان متخلف، افراد سودجو و قانون‌شکن دانست.

وی افزود: این تجهیزات شامل وسایل انفرادی و ابزار دیده‌بانی و ادوات محیط‌بانی و تجهیزات تخصصی مورد نیاز برای اطفای حریق در سطح مراتع و جنگل‌های استان است و شامل دمنده، پوتین، علف زن، چفیه، جوراب، کوله‌پشتی، کلاه سه تیکه، فلاسک، فانوسقه، دستکش، لباس محیط‌بانی، گازپیک‌نیکی کوهنوردی و… است.

سرپرست حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به وسعت استان و وجود توپوگرافی‌های خاص عمدتاً کوهستانی و پراکندگی بسیار زیاد مناطق و از طرفی وجود تنوع اقلیم و حیات وحش از شمال تا جنوب برنامه، های متنوع و سطح‌بندی شده‌ای نظیر گشت، کنترل و مراقبت از حیات وحش و طبیعت را دستور کار خود قرار داده‌ایم و همین امر به روز شدن تجهیزات محیط‌بانان را ضروری کرده است.

منبع: imna-804150

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید