چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » رویکرد مرزبانی استیفای حقوق مرزنشینان است

رویکرد مرزبانی استیفای حقوق مرزنشینان است

کد خبر: 3131

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: رویکرد مرزبانی یک رویکرد تحولی، امنیت مرزها، استیفای حقوق مرزنشینان و دریانوردان و خدمت بی‌منت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ عبدالله خسروی در نشست با مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر، اظهار کرد: تعامل بسیار خوب با گمرک موجب احساس امنیت برای شهروندان، تجار و یک احساس ناامنی برای مجرمان اقتصادی و آنهایی که با عناوین مختلف قصد فرار از تجارت رسمی و قانونی با محوریت گمرک دارند در استان شده است.

وی افزود: این تعامل و نشست‌ها را به فال نیک گرفته و اعلام می‌کنیم که رویکرد مرزبانی یک رویکرد تحولی، امنیت مرزها، استیفای حقوق مرزنشینان و دریانوردان، خدمت بی‌منت به مردم و اصلاحی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه وظایف اصلی مرزبانی، کنترل و مراقبت از مرز، استیفای حقوق مرزنشینان و دولت و اجرای معاهدات و پروتکل‌های مرزی است، خاطرنشان کرد: باید با پدیده شوم قاچاق برخوردی جدی و همه‌جانبه صورت گیرد تا چرخ اقتصاد داخلی بچرخد.

سلیمانی مدیرکل و ناظر گمرکات استان بوشهر نیز در این نشست با انتصاب سرهنگ خسروی به عنوان فرمانده مرزبانی استان بوشهر، عنوان کرد: اقدامات پلیس بایستی به گونه‌ای انجام شود که کسی احساس نکند قلمرو جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه بوشهر که مردمی اصیل، نجیب و ولایتمدار دارد جولانگاهی برای انجام اعمال خلاف است.

منبع: فارس

منبع: imna-763695

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید