چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس شهرکرد تا ۱۵ تیر تمدید شد

مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس شهرکرد تا ۱۵ تیر تمدید شد

کد خبر: 3242

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: خانواده‌ها می‌توانند تا پانزدهم تیر به سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی مراجعه کنند و ثبت‌نام سرویس مدارس را انجام دهند.

مهرداد میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای ثبت‌نام سرویس مدارس در سطح کشور تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به ماده ٢٧ آئین‌نامه سرویس مدارس افزود: به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظف هستند تا پانزدهم تیر اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

میرزائیان ادامه داد: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت شده است و این اطلاعات در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

وی گفت: همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

منبع: imna-764083

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید