چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » حمایت از مشاغل نوآورانه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در البرز

حمایت از مشاغل نوآورانه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در البرز

کد خبر: 3258

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جاری از مشاغل نوآورانه حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامحسین پورمنافی امروز_ سه‌شنبه بیستونهم خرداد_ اظهار کرد: با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی در رشته‌های مورد علاقه مددجویان، کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی اشاره به حضور مددجویان دارای ایده در این کارگاه‌های آموزشی، افزود: این کارگاه‌ها آموزشی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزش در رشته‌های مختلف از جمله نقاشی روی سفال، گلیم و فرش، معرق و کار روی چرم انجام خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با تاکید بر تنوع موضوعی در حوزه‌های مشاوره شغلی و آموزشی در این کارگاه‌ها، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره‌ها با ارائه ایده‌های خود و آموزش اصول و مفاهیم کارآفرینی، حضور مدرسان با تجربه، روش‌های خلق، ارائه و ثبت ایده و بخش‌بندی بازار و روابط مشتریان، شبکه‌های توزیع و جریان‌های درآمدی می‌توانند مدل کسب و کار را به صورت عملی تمرین کنند.

پورمنافی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای اشتغال مددجویان عزت نفس آن‌ها را تقویت می‌کند، گفت: تلاش می‌کنیم با تقویت پتانسیل‌های مددجویان و خانواده‌های مورد حمایت، آموزش و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی، بستر خودکفایی جامعه هدف را فراهم کنیم.

منبع: imna-764184

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید