چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ستادهای آقای پزشکیان بر حفظ حرمت ماه محرم در برنامه‌ها تاکید دارند

ستادهای آقای پزشکیان بر حفظ حرمت ماه محرم در برنامه‌ها تاکید دارند

کد خبر: 4478

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه فراخوان‌های برگزاری جشن ربطی به ستادهای آقای پزشکیان ندارند، گفت: دوستان در ستاد آقای پزشکیان تاکید کردند که ما معتقدیم باید حرمت ماه محرم حفظ شود و شخص آقای پزشکیان نیز به این موضوع تاکید دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با پایان یافتن انتخابات و اعلام نتایج آرا، فراخوان‌هایی در فضای مجازی با هدف دعوت مردم به حضور در برنامه‌های جشن پیروزی رئیس‌جمهور منتخب منتشر شد و این فراخوان‌ها همچنان در حال انتشار است.

سیدمجید میراحمدی در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه‌ها از سوی ستادهای رئیس جمهور منتخب اعلام شده و دارای مجوز است، اظهار کرد: در این رابطه چندین مرحله با ستادهای تبلیغاتی آقای دکتر پزشکیان و مسئولان امر در وزارت کشور گفت‌وگو کردیم، بنده خودم با آقای صالحی امیری و برخی از همکاران ستاد آقای پزشکیان صحبت کردم و آن‌ها تاکید کردند که برنامه‌ای برای پیروزی آقای پزشکیان به معنای اینکه به صورت جشن باشد، نخواهیم داشت.

وی افزود: دوستان در ستاد آقای پزشکیان تاکید کردند که ما معتقدیم باید حرمت ماه محرم حفظ شود و شخص آقای پزشکیان نیز به این موضوع تاکید دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: به مسئولان ستادهای آقای پزشکیان گفتم که فراخوان‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که مردم را به حضور در جشن پیروزی آقای پزشکیان دعوت می‌کنند و مسئولان ستاد تاکید کردند که این فراخوان‌ها هیچکدام از جانب ما نیست و اصلاً ربطی به ما ندارند و مورد قبول ما هم نیست.

میراحمدی ادامه داد: تاکید مسئولان ستاد آقای پزشکیان این بود که اگر بخواهیم به شکرانه پیروزی برنامه‌ای هم داشته باشیم در اماکن سربسته که به صورت قانونی مجوز آن هم کسب شده باشد، برگزار خواهد شد که آن هم به صورت جشن نخواهد بود.

وی افزود: همچنین مسئولان ستاد آقای پزشکیان گفتند که برنامه‌ها با رعایت شئونات اسلامی و به گونه‌ای خواهد بود که حرمت ماه محرم حفظ شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به احتمال وجود دست‌هایی برای شیطنت در پشت ماجرای فراخوان‌ها، تاکید کرد: با آگاهی و بصیرت مردم ما شاهد مشکل خاصی نباشیم همانطور که از شب گذشته تاکنون با آگاهی و تلاش مردم راهبردهای کسانی که به دنبال شیطنت هستند، خنثی شده است در ادامه نیز همین گونه خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: imna-769717

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید