رپرتاژ آگهی: درصورتی ‌که می‌خواهید قیمت انواع گوشی سامسونگ را مورد ارزیابی قرار داده و سپس یکی را برای خرید انتخاب کنید، باید در هر بازه قیمتی، سراغ محصولات برتر و پرفروش بروید. محصولات گوناگونی توسط سامسونگ تولید شده‌اند که قادر هستید با خرید آن‌ها از قابلیت‌های فراوانی بهره ببرید.

به‌طور کلی سامسونگ محصولات زیادی را به بازار وارد کرده که هرکدام مشخصات فنی جذابی دارند. اگر برای‌تان سوال است که باید کدام محصول از این برند را بخریم، پاسخ ما به این صورت است که هر دسته‌بندی مزایا و معایب خود را دارد. شما باید بسته به بودجه خود یکی از دسته‌بندی‌ها را برای سفارش انتخاب کرده و سپس بهترین موبایل موجود در آن را خریداری کنید. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین این محصولات را معرفی کنیم.

بهترین رنج قیمتی برای خرید محصولات سامسونگ

دسته‌بندی‌های مختلفی برای قیمت انواع گوشی سامسونگ به‌وجود آمده‌اند. از محصولات اقتصادی گرفته تا محصولات میان‌رده، قاتل پرچم‌دار و پرچم‌داران. بهترین رنج قیمتی که توسط ما نیز پیشنهاد می‌شود، موبایل‌های میان‌رده هستند، زیرا معمولا قیمت آن‌ها پایین بوده و از امکانات قوی برخوردارند.

بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

اگر می‌خواهید موبایل‌های اقتصادی برند سامسونگ را بخرید، باید هزینه‌ای کمتر 13میلیون تومان بپردازید. البته بیشتر محصولات این برند که اقتصادی هستند، قیمتی کمتر از 10میلیون تومان دارند. برترین مدل‌های اقتصادی این شرکت کره‌ای را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

موبایل A05s سامسونگ

بهترین موبایلی که می‌توانید با کم‌ترین قیمت از برند سامسونگ بخرید، موبایل اقتصادی a05s نام دارد. این محصول یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که سامسونگ آن را تولید کرده و از مزایای بسیار زیادی نیز برخوردار است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ در مدل a05s حدود 6میلیون تومان بوده و از یک نمایشگر PLS LCD در کنار تراشه 6 نانومتری اسنپ دراگون بهره می‌برد. شما قادر هستید این محصول را در رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگی سریع خریداری کنید. دوربین 50 مگاپیکسلی آن نیز قابلیت‌های خوبی برای فیلمبرداری به شما ارائه می‌دهد.

موبایل A15 سامسونگ

چنانچه به ‌دنبال مدل‌های ارزان قیمت انواع گوشی سامسونگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم که محصول a15 را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید. باید گفت که این مدل موبایل سامسونگ محصولی پرفروش به‌حساب آمده و دلیل این موضوع نیز وجود نمایشگر Super AMOLED 90 هرتزی در آن است.

شما با پرداخت قیمت 8میلیون تومانی این دستگاه قادر هستید از تراشه 6 نانومتری هلیو G99 بهره برده و درکنار 8 گیگ رم به‌کار رفته است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه قادر است عملکرد خوبی را در طول روز به شما ارائه داده و با آداپتور 25 واتی نیز شارژ می‌شود.

موبایل A35 سامسونگ

دیگر محصولی که می‌توانیم آن را در دسته‌بندی موبایل‌های سامسونگ قرار دهیم، موبایل a35 نام‌گرفته است. باید بگوییم که گران‌ترین محصول اقتصادی این شرکت کره‌ای همین مدل است، اما ارزش خرید آن از برخی میان‌رده‌ها بالاتر است.

با بهره‌گیری از این دستگاه قادر هستید فیلم‌های 4K ثبت کرده و از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز برای عکاسی استفده کنید. دوربین سلفی این مدل نیز قادر است فیلمبرداری را در رزولوشن 4K برای شما انجام دهد که یک مزیت بزرگ حساب می‌شود. قیمت گوشی‌های سامسونگ در این مدل حدود 14میلیون تومان است.

خاص‌ترین موبایل‌های میان رده سامسونگ

قیمت انواع گوشی سامسونگ در دسته‌بندی میان‌رده نیز مقرون‌به‌صرفه است. در واقع این محصولات به‌دلیل داشتن سخت‌افزارهای مناسب، طراحی خوب و قابلیت‌های عالی، انتخابی هستند که هر مشتری در اولویت خود قرار می‌دهد. بهترین میان‌رده‌هایی که می‌توانید از این برند بخرید، بدین صورت هستند.

موبایل سامسونگ A55

اگر بخواهیم قیمت انواع گوشی سامسونگ در رده‌بندی میان رده را به شما ارائه کنیم، قطعا قیمت موبایل سامسونگ a55 یکی از آن‌ها خواهد بود. باید بگوییم که این محصول یک مدل پرفروش، جذاب و عالی بوده و از نمایشگر 120 هرتزی سوپر آمولد استفاده می‌کند.

قیمت این دستگاه چیزی بین 17 تا 20میلیون تومان است که با بررسی مشخصات ارزش بالایی پیدا می‌کند. وجود تراشه اگزینوس 1480، رم 12 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K از قابلیت‌هایی هستند که این موبایل پرفروش و قوی به شما ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ S23 FE

آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان یک موبایل میان‌رده به شما معرفی کنیم، دستگاه s23 fe نام دارد. در واقع این موبایل یک پرچم‌دار ارزان قیمت است که از قابلیت‌های محدودتری برخوردار بوده و کیفیت بالایی در بدنه خود دارد.

با پرداخت قیمت 25میلیون تومانی این محصول می‌توانید از نمایشگر داینامیک آمولد 120 هرتزی، اگزینوس 2200، رم 8 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسلی بهره ببرید. همچنین باید بگوییم که رنگ‌بندی این دستگاه بسیار جذاب بوده و بدنه پشتی آن از شیشه مقاوم تولید شده است.

سامسونگ Z FOLD 5؛ خاص‌ترین موبایل هوشمند بازار

اگر بخواهیم بهترین مورد در قیمت انواع گوشی سامسونگ را به شما ارائه دهیم، باید به موبایل زد فولد 5 اشاره کنیم. این محصول یکی از موبایل‌های خاص برند سامسونگ است که از نمایشگر تاشو برخوردار بوده و موبایل به 2 سمت مساوی تقسیم شده است.

با پرداخت قیمت 80میلیون تومان قادر هستید از این محصول تاشو خاص استفاده کنید. نمایشگر داینامیک آمولد، دوربین 50 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری در رزولوشن 8k و باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی از قابلیت‌هایی هستند که این موبایل به شما ارائه می‌دهد.

خرید گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت عالی

اگر به ‌دنبال این هستید که خاص‌ترین مدل‌های این برند را بخرید، باید به دیجی‌کالا بروید. مهم‌ترین مزیت دیجی‌کالا این است که قیمت انواع گوشی برند سامسونگ در آن مقرون‌به‌صرفه بوده و همین دلیل نیز باعث شده تا از سرتاسر کشور سفارش‌های بسیار زیادی دریافت کند.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید یک موبایل باکیفیت بخرید، باید نسبت به بررسی قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازه‌های قیمت متفاوت اقدام کنید. محصولات متنوعی توسط برند سامسونگ تولید شده‌اند که هرکدام قابلیت‌های خاصی دارند. اگر قصد دارید که یکی از موبایل‌های این برند را بخرید، باید بهترین انتخاب‌ها را در هر بازه قیمتی شناسایی کرده و سپس محصول مد نظر را خریداری کنید.

بهترین موبایل اقتصادی این برند مدل A15، موبایل میان‌رده مدل A55 و موبایل پرچم‌دار خاص مدل Z FOLD 5 نام دارند. می‌توانید برای خرید هریک از این موبایل‌ها، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بروید، سفارش خود را ثبت کرده و با کم‌ترین قیمت محصولات را دریافت کنید.