چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ارائه مشاوره به ۴۱۰۰ شهروند اصفهانی در سامانه ۱۳۷/ شهروندان پاسخگوی سرشماره مرکز باشند

ارائه مشاوره به ۴۱۰۰ شهروند اصفهانی در سامانه ۱۳۷/ شهروندان پاسخگوی سرشماره مرکز باشند

کد خبر: 4691

‌رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: هفته گذشته حدود ۴۱۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۳ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۸۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: این اتفاق دلایل مختلفی از جمله شناخته شدن مرکز و احساس اعتماد و بازخورد شهروندان از ارتباطات قبلی بوده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۱۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی با بیان اینکه بیشترین گروه درخواست در قالب تماس‌های مشاوره و اطلاع‌رسانی بود، ادامه داد: از این بین حدود ۷۰۰ تماس مربوط به تردد و برنامه‌های اتوبوس‌ها و حدود ۶۰۰ تماس مشاوره‌های نامربوط به شهرداری بود که همکارانم مشاوره لازم را انجام دادند، همچنین حدود ۴۰۰ تماس مربوط به اطلاعات مناطق پانزده‌گانه و ناژوان و قوانین مدیریت شهری بود که شهروندان از همکارانم مشاوره گرفتند.

وی با اشاره به برقراری ۱۳۷ هزارمین تماس شهروندان با مجموعه ۱۳۷ در هفته گذشته گفت: به همین مناسبت شهردار اصفهان در مرکز ۱۳۷ حاضر شد و تعدادی از تماس‌های شهروندان را پاسخگو بود، همچنین پیگیری تماس‌های گذشته انجام شد و طی رویدادی با عنوان «گوش زنگ» مدیران مناطق پانزده‌گانه شهرداری، مدیران عامل سازمان‌ها و سایر مدیران شهری در یک برنامه منظم در مجموعه حضور پیدا کنند و پاسخگوی شهروندان باشند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: فرهنگ پاسخگویی در مجموعه مدیریت شهری و شهرداری اصفهان از ایام گذشته وجود داشته است و در حال حاضر یکی از تأکیدات شهردار و مجموع ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان است، پیرو همین موضوع به‌عنوان یک راهبرد سازمانی و وظیفه به آن نگاه می‌کنیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۰ پیام در قالب سامانه خودکار یا تماس همکاران در حوزه بازخورد پیگیری و نظرسنجی از شهروندان نسبت به پیگیری همکارانم در سطح انجام شد که این اقدام در بهینه اداره کردن شهر و پاسخگویی به شهروندان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شماره‌ای که از طریق مرکز برای پیگیری با شهروندان تماس گرفته می‌شود «۰۳۱۳۷۱۳۹۰۰۰» است، تصریح کرد: به دلیل اینکه سرشماره مشابه سرشماره‌های تبلیغاتی است، برخی شهروندان به آن پاسخ نمی‌دهند، بنابراین تقاضا دارم شهروندان این شماره را در تلفن‌های همراه خود ذخیره کنند و پاسخگوی همکارانم باشند.

منبع: imna-770510

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید