چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ائمه جمعه گزارش‌های خود را برای پیگیری به سازمان بازرسی ارسال کنند

ائمه جمعه گزارش‌های خود را برای پیگیری به سازمان بازرسی ارسال کنند

کد خبر: 5616

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:‌ امامان جمعه گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ولی‌فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز_ سه‌شنبه دوم مرداد_ در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: یکی از اولویت‌های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی حمایت از واحدهای تولیدی است و در این راستا مسائل و مشکلات مربوط به بنگاه‌های اقتصادی هم پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضائیه تمام تلاش مجموعه و تیم حضور در بطن مردم است، افزود: در این راستا رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف جامعه دیدار دارند و سعی دارند علاوه بر مسائل قضائی به موضوعات مرتبط با معیشت مردم هم توجه کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرح وظایف سازمان متبوعش اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است و هشدارهای سازمان در جهت کمک به مدیران است و اجرای به موقع قوانین است.

خدائیان با تاکید بر اینکه نظارت سازمان بازرسی هم پیشینی و هم پسینی است یکی از مؤلفه‌های توسعه یافتگی و رشد در کشور را اجرای صحیح قانون دانست و ادامه داد: امامان جمعه گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ولی‌فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

منبع: imna-774479

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید