شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » جزئیات جذب نیروی آتش‌نشان در شیراز

جزئیات جذب نیروی آتش‌نشان در شیراز

کد خبر: 6180

جزئیات جذب نیروی آتش‌نشان از سوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی شهرداری شیراز تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور در جلسه شورای فرماندهان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه موضوع جلسه بررسی عملکرد سازمان و همچنین هم‌اندیشی در راستای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف شیراز بود، اظهار کرد: بدون شک بررسی و تحلیل دقیق وضعیت و همچنین آمارهای موجود زمینه‌ساز تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دقیق‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جدید تهیه گزارش‌ها را با جزئیات بیشتری در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: از این پس دقایق و ثانیه‌ها نیز زیر ذره‌بین بررسی و تحلیل قرار دارند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: برای نخستین‌بار آماری از سامانه مدیریت عملیات آتش‌نشانی تهیه شده است که با هدف بهبود ایمنی در اختیار تمام مناطق مختلف شهرداری شیراز نیز قرار می‌گیرد.

عیدی‌پور خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل آماری عملکرد سازمان آتش‌نشانی با توجه به شاخص‌هایی همچون فراوانی حریق در حوزه‌های مختلفی همچون امداد و نجات، علت حریق، تعداد مصدومان، فوتی‌ها نجات یافتگان و همچنین فعالیت تیم‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین تعداد عملیات انجام شده در سه ماه نخست سال‌جاری را ۶ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: رصد عملیات‌های انجام شده و بررسی تحلیلی آمارها وضعیت کنونی ما و آنچه را باید در آینده به آن برسیم، به خوبی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تاکید بر اینکه موضوعات مختلف از جمله زیرساخت‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات، آموزش تخصصی نیروها در داخل و خارج از کشور در دست پیگیری است، اضافه کرد: مجوز جذب ۳۰۸ آتش‌نشان نیز صادر شده است که به زودی پس از انجام مراحل قانونی از طریق برگزاری آزمون به سازمان می‌پیوندند.

عیدی‌پور همچنین ادامه داد: تلاش و پیگیری برای ارتقای حقوق و مزایا و رفاهیات آتش‌نشانان از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است.

وی اظهار کرد: آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و در این راستا در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین اساتید آموزش‌های سازمانی را مستمر برگزار کنیم.

منبع: imna-776763

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید