چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » هیئت رئیسه سال آخر دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند

هیئت رئیسه سال آخر دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند

کد خبر: 6394

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه هیئت رئیسه سال آخر دوره ششم این شورا انتخاب و شورای شهر ارومیه رئیس جدید خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انتخابات هیئت رئیسه سال آخر دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه برای انتخاب اعضا هیئت رئیسه امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ برگزار شد.

در این انتخابات محمد خلیل‌پور با کسب هشت رأی در مقابل سه رأی مرتضی منافی به عنوان ریاست سال پایانی دوره ششم شورا انتخاب شد. خلیل‌پور همچنین در سال اول نیز به عنوان رئیس این شورا انتخاب شده بود.

برای انتخاب نایب رئیس شورای شهر نیز گلشن نوروزی و صادق توکلی‌مهر نامزد شده بودند که گلشن نوروزی با کسب شش رأی به عنوان نایب رئیس سال آخر انتخاب و توکلی‌مهر نیز پنج رأی کسب کرد.

تنها نامزد برای مسئولیت دبیر اولی شورای شهر سال آخر مرتضی پیری بود. پیری با کسب ۹ رأی موافق، یک رأی ممتنع و یک رأی مخالف دبیر اول شورای شهر ارومیه شد.

تنها نامزد دبیر دومی شورای شهر نیز احد یوسفی بود که با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع موفق به حضور در هیئت رئیسه شد.

توماج وحیدافشار سخنگوی فعلی شورای شهر نیز مجدداً برای مسئولیت سخنگویی داوطلب شده بود که وی نیز توانست با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع مجدداًً سخنگوی شورای شهر ارومیه شود.

رسول اصغرزاده دیگر عضو شورای شهر ارومیه نیز با هفت رأی موافق توانست ساسان ابراهیم‌زاده را که به موفق به کسب چهار رأی شده بود، شکست داده و خزانه‌دار شورا در سال پایانی دوره ششم شود.

منبع: imna-777713

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید