چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر از مرزها خارج شدند

۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر از مرزها خارج شدند

کد خبر: 7588

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اتباع خارجی غیرمجاز نه اجازه حضور دارند و نه اجازه خروج و در صورت شناسایی دستگیر و به اردوگاه منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سردار احمدرضا رادان _چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_ در بازدید از مرز چذابه در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: تا به این ساعت بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرزهای هفتگانه خارج شدند که سهم مرز چذابه از این عدد بالغ بر ۲۳۸ هزار نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از مرز چذابه خارج شده‌اند، افزود: از کل مرزهای کشور از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که برای سفر زیارتی رفتند، نزدیک به ۱ و نیم میلیون نفر برگشتند با این حساب بیش از یک و نیم میلیون دیگر در عراق یا در مسیر کربلا و مرزها در حال بازگشت هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به نظر می‌رسد که امروز و فردا هم حجم زیادی از خروج زائر به سمت عراق را داشته باشیم که پیش‌بینی‌های لازم شده است و همزمان هم از مرزهای هفتگانه و به طور خاص مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسروی ورود زائران را داریم.

رادان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها از جمله پلیس پیش بینی لازم جهت اینکه مردم بتوانند بازگشت خوب، آرام و سهلی را داشته باشند، صورت گرفته است.

وی در خصوص اتباع خارجی تصریح کرد: اتباع مقیم مجاز با در اختیار گرفتن دفترچه خادم می‌توانند عبور کنند، اتباع غیر مقیم با گذرنامه‌ها و روادید که تهیه کردند عبور می‌کنند، اما اتباع خارجی غیر مجاز نه اجازه حضور دارند و نه اجازه خروج و همکاران من اگر از این اشخاص کسی را شناسایی کردند دستگیر و به اردوگاه‌ها هدایت می‌کنند و از آنجا هم طرد می‌شوند.

منبع: imna-783253

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید