جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اولین سفر استانی کابینه جدید با حضور خانم وزیر

اولین سفر استانی کابینه جدید با حضور خانم وزیر

کد خبر: 7617

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان دومین وزیر زن امروز صبح اولین سفر استانی خود را آغاز کرد و وارد ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه صادق مالواجرد به عنوان دومین وزیر زن در تاریخ نظام جمهوری اسلامی از مجلس شورای اسلامی دیروز در آخرین روز گرم مرداد ۱۴۰۳ رأی اعتماد گرفت که این انتخاب نشان‌دهنده گام‌های رو به جلوی جامعه ایرانی در زمینه برابری جنسیتی است.

به عقیده برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این مسئولیت سنگین برای صادق مالواجرد با چالش‌هایی همراه خواهد بود اما وزیر راه و شهرسازی در اولین ساعات کاری خود از ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به منظور آگاهی از وضعیت خدمات دهی به مسافران اربعین، بازدید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود به کمترین حد خود برسد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز_ پنجشنبه یکم شهریور ۱۴۰۳_ اولین سفر استانی خود را آغاز کرد و وارد ایلام شد.

وی از پایانه مرزی شهید سلیمانی و برکت بازدید کرد و در گفتگوی زنده با شبکه خبر سیما درباره شرایط تردد زائران در پایانه‌های مرزی توضیح داد.

به گزارش ایمنا، وزارت راه و شهرسازی یکی از گسترده‌ترین وزارتخانه‌های ایران است که حوزه‌های مختلفی از جمله حمل‌ونقل، مسکن، شهرسازی، راه‌آهن، کشتیرانی و هواپیمایی را پوشش می‌دهد و مدیریت چنین وزارتخانه‌ای با حجم بالای کار و تنوع موضوعات، نیازمند توانایی مدیریت بسیار قوی و شناخت عمیق از مسائل مختلف است.

در مجموع، موفقیت صادق مالواجرد در این مسئولیت سنگین، به عوامل مختلفی از جمله توانایی‌های مدیریتی، حمایت دولت، همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم بستگی دارد که در ساعات ابتدایی شروع فعالیت خود در وزارت راه و شهرسازی مشخص است که پای کار مردم ایستاده است.

فرزانه صادق یک معمار و شهرساز ایرانی است که در حوزه‌های مدیریت شهری و سیاست‌گذاری مرتبط با معماری و شهرسازی فعالیت دارد. وی در طول دوران حرفه‌ای خود، در نقش‌های کلیدی نظیر معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، مشاور در امور شهرسازی و معماری، و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران فعالیت کرده است.

منبع: imna-783390

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید