جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » طراحی ۱۹ مسیر گردشگری در تهران طی سال جاری

طراحی ۱۹ مسیر گردشگری در تهران طی سال جاری

کد خبر: 7913

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از طراحی ۱۹ مسیر گردشگری در تهران طی سال جاری خبر داد و گفت: تورهای گردشگری زیارت طی سال جاری از موفقیت‌آمیزترین تورهای ما بود و بازخورد بالایی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر قاسمی ظهر امروز _ پنجشنبه هشتم شهریور_ در نشست مجمع شهرداران آسیایی اظهار کرد: هر چهار نقطه شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که در یک زمان آب و هوای مختلفی نیز دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام گونه‌های گردشگری در شهر تهران وجود دارد، افزود: امروز گردشگرانی که با هر وسیله وارد تهران می‌شوند، شرایط برایشان فراهم است تا از تمام مناطق گردشگری شهر تهران دیدن کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری بر این است که تهران به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود و طی سه سال گذشته اتفاقات خوبی رخ داده است.

قاسمی با اشاره به اینکه چندین کلان پروژه در تهران به صورت همزمان در حال اجرا است، تصریح کرد: برگزاری محرم شهر در میدان آزادی بازتاب گسترده‌ای داشت، همزمان این برنامه در سرزمین تمدن‌ها همجوار برج میلاد برگزار شد که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کرد.

وی استفاده از فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران را در دستور کار دانست و اضافه کرد: سامانه جامع گردشگری تهران مرجع قابل توجه برای گردشگران است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: مشارکت شهروندان در برنامه‌های گردشگری شهرداری بسیار نمایان است، به نحوی که در مناسبت‌های مختلف تمامی نقاط گردشگری تهران زیر بار جمعیت رفته بود.

قاسمی از طراحی ۱۹ مسیر گردشگری در تهران طی سال جاری خبر داد و گفت: تورهای گردشگری زیارت طی سال جاری از موفقیت‌آمیزترین تورهای ما بود و بازخورد بالایی داشت.

منبع: imna-785445

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید