چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۳۰۰ پلاک در مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم بهسازی می‌شود

۳۰۰ پلاک در مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم بهسازی می‌شود

کد خبر: 8048

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی و جداره‌سازی مسیر پل علیخانی تا بلوار عمار یاسر اجرایی خواهد شد گفت: در این پروژه حدود ۳۰۰ مغازه درگیر بهسازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد رمضانی ظهر امروز _یکشنبه یازدهم شهریور_ در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، با اشاره به آغاز پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی و عمار یاسر اظهار کرد: بهسازی و جداره سازی مسیر پل علیخانی و عمار یاسر اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این پروژه حدود ۳۰۰ مغازه درگیر بهسازی خواهند بود، افزود: همه ضوابط بصری نامناسب، بریدن تابلوها و… در حال انجام است که با مشخص شدن پیمانکار، فعالیت عمرانی این پروژه اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با تأکید بر اینکه اهمیت و چرایی اجرای این پروژه برای کاسبان و شهروندان تبیین می‌شود، عنوان کرد: جلسه‌ای در روزهای آینده با مالکان مغازه برگزار خواهد شد و روند اجرایی پروژه تشریح می‌شود.

رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت تملکات اتصال بلوار عمار یاسر تا میدان سپاه، گفت: از ۱۳ پلاک، هشت ملک مورد توافق قرار گرفته و پنج پلاک نیز در حال تعیین تکلیف است.

وی با اشاره به تملکات اطراف ضلع شرقی حرم مطهر، افزود: از مجموع ۱۶ پلاک نیازمند تملک، پنج پرونده در دست اقدام و تعیین تکلیف است.

منبع: imna-786256

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید