پنج شنبه، 5 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » قدرت ایران لرزه به تن حکومت‌های ظالم انداخته است

قدرت ایران لرزه به تن حکومت‌های ظالم انداخته است

کد خبر: 8283

امام جمعه تیران و کرون گفت: قدرت نظامی و پیشرفت‌های کشورمان به تن حکومت‌های ظالم جهان لرزه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه شانزدهم شهریور_ در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به مناسبت‌ها و اتفاقات بین‌المللی اظهار کرد: ۱۷ شهریورماه حادثه‌ای بزرگ در کشورمان بود که ملت ایران در برابر قدرت خواهی پهلویان ایستادند.

وی افزود: شهادت بسیاری از مردم برای بقا قدرت پهلوی در جمعه خونین رقم خورد اما ملت آزاده کشورمان از حق خود عقب نشینی نکردند و برای آزادی ایستادند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت جهانی شده، تصریح‌کرد: قدرت نظامی و پیشرفت‌های کشورمان لرزه به تن حکومت‌های ظالم جهان انداخته است و آنان از حمله‌ها و تصمیمات ما می‌ترسند.

حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: بزودی پاسخ ترور شهید اسماعیل هنیه را اسرائیل خواهد دید و این خون خواهی انجام شده و دشمن تنبیه خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت اسرائیل و نارضایتی‌های مردمی آن کشور، خاطرنشان کرد: مردم در آن منطقه نسبت به حمله‌ها و اقدام علیه دولت ظالم اسرائیل نگران بوده و برخی از آنان در چادرها می‌خوابند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه مردم علیه حاکمان ظالم خود نارضایتی دارند، گفت: به‌زودی حکومت ظلم اسرائیل و آمریکا از جهان حذف خواهد شد و آرامش و صلح جهانی ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام رشیدیان اضافه کرد: در اقدام به موقع نظامی کشورمان برای تنبیه اسرائیل در جریان ترور شهید اسماعیل هنیه پاسخ محکمی به آنان داده می‌شود که براندازی قدرت پوشالی آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: این پاسخ سنگین کشورمان به گونه‌ای باید باشد که دشمن جرأت حرکت متقابل را پیدا نکند.

امام جمعه تیران و کرون به سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی نیز اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته در طول دوران زندگی خود شکنجه‌های زیادی را تحمل کرد اما در تبلیغ دین مصمم بود و حتی در زندان‌ها تفسیر قرآن نوشت.

منبع: imna-787348

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید