چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » کتابخانه‌ تخصصی دفاع‌ مقدس در قزوین راه‌اندازی می‌شود

کتابخانه‌ تخصصی دفاع‌ مقدس در قزوین راه‌اندازی می‌شود

کد خبر: 8478

در نشست مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین مقرر شد که کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان قزوین در باغ‌موزه دفاع مقدس استان قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد امیری‌مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با فاطمه محمدبیگی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به منظور افزایش تعامل و همکاری دو جانبه در زمینه نشر فرهنگ ایثار و شهادت ظهر امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ نشستی در باغ‌موزه دفاع مقدس قزوین برگزار کردند.

محمد امیری‌مقدم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این نشست اظهار کرد: کتاب از مهم‌ترین ابزارهایی است که از طریق آن امکان انتقال آرمان‌های دوران دفاع مقدس و شهیدان به نسل امروزی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در این میان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به واسطه ارتباط با قشرهای مختلف مردم با ارائه کتاب‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند گام مهمی در انتقال این آرمان‌ها بردارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: این نهاد آمادگی دارد کتاب‌هایی را با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به منظور استفاده در کتابخانه‌های سطح استان قرار دهد.

فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین هم با بیان اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین حمایت ویژه از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از طریق احداث کتابخانه و ترویج کتابخوانی خواهد داشت، گفت: این آمادگی را داریم که در زمینه احداث کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین همکاری حداکثری داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مقرر شد که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان قزوین در باغ‌موزه دفاع مقدس استان قزوین راه‌اندازی و تجهیز شود.

همچنین مقرر شد تا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین کتاب‌هایی با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس را در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین قرار دهد.

منبع: imna-788636

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید