چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اجرای عملیات آسفالت گرم و تعریض باند شمالی محور شهرستان گنبدکاووس به آق‌قلا

اجرای عملیات آسفالت گرم و تعریض باند شمالی محور شهرستان گنبدکاووس به آق‌قلا

کد خبر: 9167

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات آسفالت گرم و تعریض باند شمالی محور شهرستان گنبدکاووس به شهرستان آق‌قلا به طول ۸۰ کیلومتر انجام می‌شود.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: عملیات آسفالت گرم و تعریض باند شمالی محور شهرستان گنبدکاووس به شهرستان آق‌قلا به طول ۸۰ کیلومتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آسفالت این محور از کیلومتر پنج تا ۱۵ در دستور کار است، افزود: عملیات آسفالت در این محدوده انجام شده و پیمانکار جدیدی هم عقد قرارداد شده که از کیلومتر ۱۵ تا ۲۵ عملیات اجرایی آن انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر راه اتصال این دو شهرستان به یکدیگر آسفالت شود تا مردم منطقه و روستاهای حاشیه‌محور، از شرایط خوبی برای تردد بهره‌مند شود.

وی با اشاره به پروژه بهسازی محور مواصلاتی رامیان به شاهرود گفت: این طرح از پروژه‌های فعال اداره کل راه و شهرسازی است که اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم چهار بانده کردن این محور در دستور کار قرار دارد.

حسینی ادامه داد: طول کلی محور مواصلاتی رامیان به شاهرود، ۴۷ کیلومترمربع بوده که از این میزان ۴۲ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان گلستان واقع شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته سه کیلومتر از این محور، از سمت رامیان، زیرسازی، بهسازی و چهارباند شده و تا ۱۰ کیلومتر آن نیز ابنیه فنی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در خاتمه یادآور شد: فاز دوم چهاربانده کردن این محور که شامل باقیمانده جاده اولنگ رامیان به شاهرود است، ظرف مدت یک‌سال انجام خواهد شد.

منبع: imna-793094

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید