شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » مردم تهران برای پیروزی جبهه مقاومت دست به دعا برمی‌دارند

مردم تهران برای پیروزی جبهه مقاومت دست به دعا برمی‌دارند

کد خبر: 9369

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ادامه وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: مردم استان تهران، امشب همزمان با سراسر کشور، بعداز اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه برای نابودی این جنایت‌کاران و پیروزی ملت‌های مقاوم لبنان و فلسطین دست به دعا برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن محمودی اظهار کرد: در پی استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت اربابان آمریکایی او تجمع مردمی به‌منظور دعا برای پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم انقلابی استان تهران همگام با ملت بزرگ ایران برای پیروزی نهایی مقاومت بر اسرائیل جلاد و کودک کش و سلامتی رهبران مقاومت با قرائت دعای توسل دست به دعا بر خواهند داشت و به تبیین زوایای این جنایات خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت اقدامات جدی در حوزه دیپلماسی و انتقام سخت توسط رزمندگان مقاومت، دعا از مهمترین وسایل نجات و پیروزی است و پیروزی مقاومت و نابودی رژیم وحشی اسرائیل را از وعده‌های حتمی دانست.

منبع: imna-794445

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید