چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » نماز جمعه امروز تهران بیانگر شجاعت و اقتدار رهبر انقلاب است

نماز جمعه امروز تهران بیانگر شجاعت و اقتدار رهبر انقلاب است

کد خبر: 9690

امام جمعه شهرضا گفت: رهبر انقلاب شجاعانه در زمان و مکان مشخص به میدان آمد و همچنین نیروی نظامی ما مقتدر و بدون ترس در مقابل استکبار برای کشوری که قوت قلب مردم فلسطین است حرکت می‌کند که دشمن ببیند اگر سید حسن از بین ما رفت، یک ایران آنها را برای امنیت یاری می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد صادق کفیل ظهر امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در نماز جمعه این هفته شهرضا، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله کسی است که حزب الله را خود در سال ۱۹۹۲ میلادی راه‌اندازی کرد و در اولین اقدام، جنوب لبنان را از رژیم صهیونیستی نجات داد و پس از آن جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل بر سر حزب الله بود که با پیروزی حزب الله رقم خورد.

وی اضافه کرد: احتمال دارد اتفاقاتی رخ بدهد اما اگر بخواهیم بر اساس احتمالات حرکت نکنیم، عقب ماندگی را نشان می‌دهد اما رهبر انقلاب پیوسته می‌فرمایند اینها دوست نیستند و هر کجا عقب نشینی کنید با شدت فشار بیشتری می‌آیند.

امام جمعه شهرستان شهرضا تأکید کرد: رهبر انقلاب شجاعانه در زمان و مکان مشخص به میدان آمد و همچنین نیروی نظامی ما مقتدر و بدون ترس در مقابل استکبار برای کشوری که قوت قلب مردم فلسطین است حرکت می‌کند که دشمن ببیند اگر سید حسن از بین ما رفت، یک ایران آنها را برای امنیت یاری می‌دهد.

کفیل ادامه داد: رهبر انقلاب می‌فرماید مأموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند و لازمه برقراری امنیت، اقتدار پلیس است و این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد و زمانی که یک نیرو درست کار کند، مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: imna-797043

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید