چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » دستگیری مامور قلابی در رشت

دستگیری مامور قلابی در رشت

کد خبر: 9796

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک مأمور قلابی در شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۶ ساله در بازجویی‌ها به قصد اخاذی از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، عیسی روشن‌قلب امروز_ یکشنبه پانزدهم مهر_ با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور پلیس و مجهز به تجهیزات نظامی قصد اخاذی از شهروندان در محدوده محله معلولین رشت را داشته و با توجه به ظن اهالی، از محل گریخته است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده، صحت موضوع محرز و با تلاش‌های بی وقفه و اقدامات فنی مأموران کلانتری ۱۱، متهم مورد نظر شناسایی شد، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم دستگیر و یک دست کامل لباس نظامی از وی کشف شد.

روشن‌قلب با اشاره به اینکه این فرد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از یک نفر از شهروندان اخاذی کرده و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله در بازجویی‌ها به قصد اخاذی از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: imna-797881

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید