چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » شرایط برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور فراهم است

شرایط برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور فراهم است

کد خبر: 3257

وزیر کشور که صبح امروز برای افتتاح چند پروژه به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است، از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد وحیدی، امروز_ سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به آماده بودن شرایط برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: فضای رقابتی خوبی روز به روز در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: تمام استانداران و فرمانداران هم با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح استان‌ها انجام شده است با آمادگی کامل و با تأمین نیازمندی‌ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات هشت تیر آماده هستند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، گفت: داوطلبان در برنامه‌های تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش‌بینی شده است، در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

وی با اشاره به سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این سفر فرصتی برای بررسی طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای استان است و اگر پروژه‌ای با مورد یا کمبود اعتباری مواجه بود برای تأمین اعتبار لازم و رفع مشکلات آن، پیگیری‌های لازم را در سطح ملی و دولت انجام می‌دهیم.

منبع: imna-764188

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید