چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » مجموعه قضایی آذربایجان‌ شرقی در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات است

مجموعه قضایی آذربایجان‌ شرقی در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات است

کد خبر: 4399

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه تاکنون تخلف خاص در دور دوم انتخابات گزارش نشده است گفت: مجموعه قضایی استان در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بابک محبوب علیلو ظهر ظهر امروز _جمعه چهاردهم تیر_ با حضور در شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان در امنیت کامل در حال برگزاری است و تاکنون جرایم انتخاباتی عمده‌ای گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری، تمام شعب استان برای اخذ رأی مردم بدون وقفه فعالیت می‌کنند، افزود: دادستان‌های شهرستان‌ها و حوزه‌های قضائی مربوطه به صورت دقیق روند برگزاری انتخابات را در سطح استان رصد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود انتخابات در استان با رعایت شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب مانند رقابت و مشارکت توأم با امنیت و سلامت برگزار شود.

علیلو ادامه داد: حضور گسترده مردم از ساعات اولیه در این دوره از انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و خنثی شده توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

منبع: imna-769274

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید