چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » کمبود فضای آموزشی در مدارس گرگان

کمبود فضای آموزشی در مدارس گرگان

کد خبر: 8774

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان ضمن اشاره به جمعیت بالای دانش‌آموزی و کمبود فضای آموزشی در گرگان گفت: ما ناگزیز هستیم، برخی کلاس‌های درس را بین ۳۵ تا ۴۰ نفر و حتی برخی موارد با تعدادی بیشتر از این برگزار کنیم.

حسن مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: آموزش و پرورش گرگان در راستای پروژه مهر در قالب کارگروه‌های مختلف مشغول خدمات‌دهی برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس است.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرستان گرگان به لحاظ فضای آموزشی با کمبود مواجه است اما خوشبختانه با تدابیری که انجام شد، تراکم کلاس‌ها افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نزدیک به ۹۰ هزار نفر ثبت‌نام در مدارس گرگان انجام شده است، اضافه کرد: سازماندهی دانش‌آموزان در کلاس‌ها در حال انجام است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان در پاسخ به تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس گفت: به طور معمول بین ۲۵ تا ۲۷ دانش‌آموز در کلاس‌ها داریم اما به جهت جمعیت بالای دانش‌آموزی در گرگان و کمبود فضای آموزشی ما ناگریز هستیم برخی کلاس‌های درسی را بین ۳۵ تا ۴۰ نفر و حتی برخی موارد با تعدادی بیشتر از این برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان ۴۸۷ مدرسه داریم که ۲۹۹ باب آن در شهر گرگان واقع شده است، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی مانند مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری باید در تأمین زمین به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدرس‌زاده در خاتمه اضافه کرد: دو باب مدرسه در محل مدرسه ستارگان و قلعه حسن کلنگ‌زنی شده است، اما با وجود داشتن اعتبار، زمین برای ساخت مدرسه دیگری نداریم.

منبع: imna-790315

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید