چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » خدمت‌رسانی سردخانه سیار مدیریت بحران یزد به متوفیان حادثه معدن طبس

خدمت‌رسانی سردخانه سیار مدیریت بحران یزد به متوفیان حادثه معدن طبس

کد خبر: 9127

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: در پی درخواست مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی، خودرو سردخانه سیار اداره کل مدیریت بحران استان یزد از ساعت اولیه در محل معدن زغال سنگ طبس حاضر شد و همکاری لازم برای انتقال و نگهداری متوفیان حادثه را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدعلی ملک زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: روز گذشته در پی درخواست مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی، یک دستگاه خودرو سردخانه‌ای سیار متعلق به اداره کل مدیریت بحران استان یزد جهت ارائه خدمت به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سردخانه سیار از ساعات اولیه در محل معدن زغال سنگ طبس حاضر شده همکاری لازم برای انتقال و نگهداری متوفیان حادثه ارائه کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: این خودرو گنجایش نگهداری ۱۸ پیکر را همزمان دارد و دمای نگهداری آنها را در دمای استاندارد تأمین می‌نماید.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: پیکر متوفیان حادثه معدن طبس توسط پزشکی قانونی احراز هویت می‌شوند و و پس از شستشو و غسل، به تناوب این ابدان به شهرهای خودشان اعزام می‌شوند تا تشیع و تدفین شوند.

وی از انتقال تاکنون ۳۸ نفر معدن کار فوت شده در این حادثه خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری شهرداری‌ها جهت اعزام پیکرها انجام شد.

منبع: imna-792846

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید