پنج شنبه، 3 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » متن بیانیه رسمی حزب‌الله درباره شهادت سید هاشم صفی‌الدین

متن بیانیه رسمی حزب‌الله درباره شهادت سید هاشم صفی‌الدین

کد خبر: 10623

حزب الله در بیانیه‌ای از شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر داد.

به گزارش بازار، حزب الله در بیانیه ای رسمی، شهادت سید هاشم صفی الدین رهبر بزرگ و شهید عظیم در راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله را در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏

﴿مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ ‏مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً﴾‏ صدقَ اللهُ العلیُّ العظیم

همراه با امت شهیدپرور و مجاهدمان، امت مقاومت و پیروزی، عزادار رهبر بزرگ و شهید عظیم علی طریق القدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله، حضرت علامه جناب آقای سیدهاشم صفی‌الدین هستیم. کسی که به همراه بهترین برادران مجاهد خود، راضیاً مرضیاً صابراً محتسبا و درنتیجه حمله جنایتکارانه و متجاوزانه صهیونیست‌ها، به سوی پروردگار خود رهسپار شد.

آقای سیدهاشم به برادرش، والاترین و گرانقدرترین شهید ما، جناب دبیرکل، حضرت سیدحسن نصرالله پیوست. او برای ایشان بهترین برادری بود که به برادرش دلداری می‌داد(تلمیحی به حماسه کربلا)؛ جایگاه ایشان برای دبیرکل شهید، مانند منزلت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام برای برادرش امام حسین علیه‌السلام بود. پس او برادر، پشتیبان، حامل پرچمش و محل اعتماد و اتکای سید شهید در سختی‌ها و مشکلات بود. او همچون مجاهدان جنگ بدر، یاور دین خدا، باتقوا، صالح، پیشرو، مدیر و فرمانده‌ای بزرگ و شهیدی والا مقام بود.

جناب سیدهاشم صفی‌الدین تمام عمر خود را در خدمت به حزب‌الله و مقاومت اسلامی و ملت سپری کرد و در طول سال‌های زندگی شریفش با اقتدار و تعهد، ریاست شورای اجرایی حزب و مؤسسات مختلف آن را مدیریت کرد. او در زمینه‌های مختلف و در کنار مجاهدان و نزدیک به مردم و خانواده‌های شهدا فعالیت داشت تا اینکه خداوند او را با کرامت شهادت، مفتخر به حضور در کاروان شهیدان نورانی کربلا کرد.

این عزا را به حضرت صاحب‌العصر والزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، به حضرت ولی امر حفظه الله، به حوزه‌های علمیه در سراسر جهان اسلام، به برادران مجاهدش در مقاومت اسلامی و به خانواده صبور و مؤمن ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای ایشان صبر جمیل و ثواب دنیا و آخرت مسألت داریم.

ما با شهید بزرگمان و برادران شهیدش عهد می‌بندیم که راه مقاومت و جهاد را تا رسیدن به اهدافش یعنی آزادی و پیروزی، ادامه خواهیم داد.

منبع: tahlilbazaar-309031

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید